De start

26 juni 2019 - Roscoff, Frankrijk

We zijn nu bijna 6 weken onderweg en hebben er inmiddels een 1600 km opzitten.We zijn via de kust van Normandië gefietst ivm het gedenken van de WO2 ,75 jaar geleden.Erg indrukwekkend om te zien waar ze aan land kwamen tijdens D-day.Velen hebben hun leven moeten geven voor onze vrijheid...

Bij Cherbourg kon je met een Ferry over naar England, dus we dachten waarom niet! Daar in het zuiden gefietst en heel veel klimmen en dalen op een dag.Regelmatig 15 %.Kan wel zeggen dat we sterk in de benen zijn geworden want alles bij elkaar moeten we ieder toch meer dan 100 kilo de heuvels optrappen,fiets,bagage en onszelf 😃(Ons eigen gewicht wordt daardoor we per dag minder😂)

Om die reden was 50/60 km per dag meer dan genoeg.Het nadeel van Zuid England is dat de wegen zijn omgeven met hoge heggen dus zie je geen bal.Wij gaan er niet meer naar terug.We hebben gefietst van Poole tot Plymouth en daar weer de Ferry genomen naar Roscoff in Bretagne. Eindelijk een mooie zonnige dag en een fantastische surrealistische omgeving.Net een Pink Floyd hoes!!

We blijven hier lekker een paar dagen hangen en dan beginnen we aan de route 1 Velodysse  langzaam richting het zuiden en goed voor 1200 km.

Vanaf vandaaghebben we de locatie ingeschakeld en komen die in het vervolg bij de foto's.😉