Laten we ook eens Rbnb uitproberen .

28 juni 2019 - Engeland, Verenigd Koninkrijk

Dat deden we in Poole England.We kwamen dan om 7.00 uurvan deFerry.En konden daar al om 8.00 uur in.Een mooie kamer voor een mooie prijs want het was net opgestart.Toppie!!! TOTDAT we aankwamen op locatie in fDrakeroad...Een woningbouw die niet zou mistaan in de Haagse schilderwijk en onze Rbnb was een verlopen tussenwoning met verdacht veel grijze doorrookte vitrage voor de ramen(foto).Bij toeval kwam er een nors kijkende man van middelbare leeftijd de voordeur uit.Toen wij in zijn blikveld verschenen,twee als Tour de France verklede cyclisten met voor een volksverhuizing beladen fietsen,verscheen er een verbaasde nietsbegrijpende uitdrukking op zijn gezicht.Deze veranderde in een blik van volledig ongeloof toen hem de vraag werd voorgelegd of wij zijn huis reeds betreden konden daar wij de personen waren van de Rbnb boeking.Het enige wat hij verward en volledig van slag uit kon brengen waren de woorden"My father lives here!!!!" ZICH vervolgens SNEL uit de voeten makend.

Maar contact met servicedienst Rbnb opgenomen.Binnen 5 uurtjes zaten we in superluxe appartement,2x zo duur maar Rbnb betaalde het verschil.Enhebben we op kosten van hun de hele ochtend ons tegoed mogen doen aan koffie en lekkers.Wat een top service.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Dinette:
    28 juni 2019
    Heel leuk om Jullie op deze manier te volgen.
  2. Margot:
    28 juni 2019
    Ha die Ab en San, zet hem op en geniet. Welkom in Costeraste bij ons op jullie doorreis. Liefs Margot en Richard
  3. Liane:
    30 juni 2019
    Leuk dit! Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal!
  4. Caat:
    30 juni 2019
    Leuk om te lezen !
  5. Kirsten Muhlig:
    2 juli 2019
    Hahaha. Wat een avontuur! Wat leuk om te lezen!