Roscoff naar La Rouchelle

13 juli 2019 - Lanús Oeste, Argentinië

We zijn begonnen in Roscoff aan de ruige kust van Bretagne aan de Velodissey 1.Een fietsroute die helemaal tot de Spaanse grens gaat met een totale lengte van 1200 km.

Wij hebben er inmiddels 600 km van gedaan en hebben heel veel verschillende landschappen en kuststreken gezien.Vooral De Vandee is heel mooi.

We hebben foto's en video's  geplaatst voor een impressie van de tocht.We proberen wekelijks wat te plaatsen maar onderweg komen we er niet aan toe.

Dat klinkt misschien raar omdat we alle tijd hebben maar na een dag fietsen is camping zoeken, het tentje zetten,eten regelen ,bijkomen van de dag en alle indrukken,koffie,wijntje en de slaapzak in lekker liggen😉

De dagen zelf verlopen relaxter omdat we bij een standje in een baai koffie drinken en het is hier vlak en geen klimwerk En in dit gebied hebben veel campings een zwembad en dat is top na een dag fietsen.We zitten nu in La Rouchelle midden in een festival gebeuren met muziek etc. Hebben gisteren lekker meegefeest met als gevolg een rustdag met een houten kop😂

We blijven hier nog 2dagen en gaan dan richting Bordeaux .Daar zijn we eind van de maand en blijven er een tijdje bij de kust hangen en huren er wat want Iris komt bij ons voor een 5 dagen en vliegt op Bordeaux .Abner wil kijken of hij kan wave surfen en les nemen aan de kust😃liefs abner en Sandra

1. Liane:
    17 juli 2019
    Ziet er fantastisch uit allemaal! Heerlijk dat jullie zo genieten wat een avontuur! En helemaal leuk dat Iris komt! 😘
  2. Caat:
    17 juli 2019
    Geweldige foto’s , leuk om met jullie mee te reizen zo ! Gaaf SAN die foto met die zonnenbloemen ❤️❤️ Geniet jongens geniet !!